Jiří Lehký
"V 18 letech jsem začal létat na větroních na letišti v Letňanech. Po revoluci jsem mohl létat na motorových letounech a zaháji jsem základní výcvik na Z-142. Do roku 2000 jsem si udělal výcviky FI(A), CPL(A) a MEP(A) na L-200. Po roce 2001 jsem začal na plný úvazek létat s dvouplošníkem Antonov An-2 jako vysazovací pilot pro malou leteckou firmu. Od roku 2007 jsem zaměstnán v Aeroklubu Praha - Letňany jako instruktor motorových a ultralehkých letounů. Jem též instruktorem na kluzáky. V roce 2008 jsem absolvoval typový výcvik na malý dopravní letoun Let L-410UVP ("čtyřistadesítka") a létal s tímto strojem hlavně jako vysazovač a později i pár hodin u pošty“
Celkový nálet: přes 5.200 letových hodin
Nálet jako instruktor: přes 2.800 letových hodin
Průkazy způsobilosti: SPL, CPL(A), ULLa
Další kvalifikace: SEP land, MEP land/IR, TOWING-S, TOWING-BAN, FI(A), FI(S), PARA
Létané typy: Z-42, Z-43, Z-142, Z-126, Z-226, Z-526, Z-526AFS, Z-50, AN-2, C-150/152, C-172, C-172RG, PA-28R, PA-34, L-200, L-40, L-13, L-23, AS-K13, VT-116, VSO-10, LS-1f, T59D, Discus, Duo Discus, B303 Mosquito, LK2, TL-32, Samba XXL, Ranns Coyote, P-92, Sparrow, D-8, a dále dopravní letouny PA-42 Cheyenne a L-410
Instruktor pro výuku: LAPL(A), LAPL(S), SPL, PPL(A), VFR NOC, CPL(A), FI(A), FI(S), TOWING a MEP(A)
.