Výcvik instruktora na letouny FI(A)
Kvalifikace instruktor na letounech vyžaduje precizní zvládnutí veškerých obratů a letových postupů včetně předletové přípravy a poletového rozboru. Nezbytná je dostatečná zkušenost v roli pilota. Po úspěšném dokončení výcviku budete moci provádět letové výcviky až do úrovně PPL(A). Kvalifikaci si můžete dále rozšířit na létání výcviků VFR NOC, provádění přeškolení na jiné typy letounů a pozdeji i instruktora pro létání podle přístrojů IR(A), na vícemotorových letadlech MEP(A) a dalších (CPL, FI, TOWING, ACR).
Průběh kurzu
Kurz se skládá z teoretické a praktické části. Každá z nich je zakončená zkouškou dovednosti.
Tento výcvik má předpisem stanovenou teoretickou pozemní výuku v minimálním rozsahu 125 hodin.
Rozsah praktického výcviku je předpisem stanoven na minimálně 30 letových hodin. Výcvik je zaměřen také na metodiku odstraňování chyb a výuku žáka ve výcviku. Délka výcviku závisí na schopnostech žáka a jeho časových možnostech. Průměrná délka výcviku je 1–2 měsíce.
Cena výcviku
Cena výcviku se skládá z teoretické výuky a praktického výcviku (cena za letoun a instruktora).
Porovnáváte ceny s ostatními leteckými školami?
Víte, že součástí naší ceny je:
- DPH
- Palivový příplatek
- Poplatek za instruktora
- Předletová příprava
- Poletový rozbor
Typová cena kurzu
Cena od
146 940 Kč
se skládá z
letounů Cessna 150/152 (3 880 Kč × 28 h), Cessna 150/152 vývrtky (4 900 Kč × 2 h), kurzovného (15 000 Kč) a instruktora (450 Kč × 30 h)
Vstupní požadavky
Držitelé PPL(A):
- Musí mít splněno teoretické přezkoušení minimálně do úrovně CPL(A)
- Musí mít nalétáno 150 hodin jako velitelé na letounech (PIC)
Držitelé CPL(A):
- Musí mít nalétáno min. 200 h jako piloti na letounech
- Musí mít nalétáno min. 100 h jako velitelé na letounech (PIC)
- Žák musí vlastnit osvědčení zdravotní způsobilosti I. třídy
- Žák musí vlastnit příslušný průkaz radiotelefonisty
- Žák musí splnit vstupní letovou zkoušku s kvalifikovaným FI(A)